استفاده از درب اتوماتیک در شهر
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

در سالهای اخیر با ورود هر چه بیشتر تکنولوژی به زندگی روزمره، درب اتوماتیک نیز جای خود را بعنوان وسیله ی کاملا رایج در اماکن و بناهای عمومی و خصوصی باز کرده است.

 

این در حالیست که در دهه های گذشته درب اتوماتیک کمتر بعنوان وسیله ضروری و همیشگی مورد استفاده قرار میگرفت و بیشتر همراه خود جنبه های اختصاصی و تجملی در برداشت.

 

در مجموع درب اتوماتیک به انواع درب های اتوماتیک گاراژی و درب های اتوماتیک شیشه ای تقسیم بندی می شوند.

 

در حال حاضر در سطح شهر کمتر ساختمان مسکونی و تجاری را می توان یافت که از درب های اتوماتیک گاراژی جهت ورودی پارکینگ استفاده نکرده باشند و از طرف دیگر استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای و آموزش درب اتوماتیک  نیز در اغلب املاک تجاری و اماکن عمومی و یا دفاتر شرکتها و ... کاملا همه گیر شده است و به جزئی جدایی ناپذیر از بنای امروزی تبدیل گشته است.

 

 

 

درب های اتوماتیک شیشه ای و گاراژی در نوع های مختلفی می باشند که در اینجا تنها به انواع درب اتوماتیک شیشه ای و ویژگی های مختلف آن پرداخته خواهد شد.

 

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای دارای مشخصه های مختلفی است که بعنوان معیار های سنجش کیفیت و کارایی درب مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از مهمترین این مشخصه ها می توان به سرعت باز و بسته شدن، بیشترین نرخ تردد، کیفیت و دوام اجزای درب اتوماتیک (کیس، چشمی، موتور و ...)، ظاهر زیبا، نوع فریم مورد استفاده، کیفیت شیشه (وابسته به کارخانه ی تأمین کننده شیشه) و از همه مهمتر خدمات پس از فروش جامع و سریع شرکت ارائه دهنده ی آن اشاره نمود.

 

 

 

درب های اتوماتیک شیشه ای ارائه شده علاوه بر زیبایی، از سرعت وکیفیت بالایی برخوردار هستند، همچنین خدمات پس از فروش گسترده و گارانتی به مدت 2 سال، از دیگر ویژگی های این درب های اتوماتیک می باشند.

 

برترین امتیازی که شرکت ما نسبت به تمامی رقبای خود دارا است استقلال کلی و عدم وابستگی به سایر شرکت های تأمین کننده می باشد.

 

برای توضیح بهتر لازم به یاد آوری است. تنها شرکت ارائه دهنده ی درب اتوماتیک که خود تولیدکننده شیشه های سکوریت نیز میباشد و از طرفی واردات مستقیم پکیج درب اتوماتیک را بعنوان بخشی از فعالیت خود در بر عهده دارد همین واحد صنعتی میباشد.

 

مجموعه ی این امتیازات منجر به ارائه و نصب و خدمات پس از فروش هرچه بهتر  و آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه ای، توسط این واحد صنعتی گردیده است

 





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: